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Contato

Contato: marketing@andreabogosian.com.br
Atacado: patricia@fashionroom.com.br - 11 30521033

Andrea Bogosian is a São Paulo based womenswear and accessories brand founded in 2008 by Andrea Bogosian herself. After years working in her textile industry family business the brand started with a lot of style and unique personality. Sophisticated and designed to cosmopolitan women the brand combines premium materials with craftmanship details. A versatile luxury brand with a young and contemporary ready to wear collections.

Andrea Bogosian is known by its key pieces specially the leather pants and all exclusive embroidered details.
The first Andrea Bogosian store opened in Sao Paulo in 2011 in the middle of Jardins and at the same time Andrea started in wholesale Market – over than 90 partners few years later all around Brazil.

The growth strategy business came with the success of the sales. In 2015 Andrea Bogosian started an online sales channel through Farfetch, the biggest global luxury fashion online platform with national distribution and in 2016 the international sales were an organic next step, happening in China, USA, UK, Mexico, Russia, Saudi Arabia, Kwait, Colombia and others.

Andrea Bogosian opened a new 400m2 two-floor boutique in March 2016 located in Pinheiros designed by Cristina Hamoui.

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Andrea Bogosian é uma marca de luxo fundada em 2008 pela própria estilista, com sede em São Paulo. Depois de anos trabalhando nos negócios de indústria têxtil de sua família, a marca foi criada com muito estilo e personalidade única. Sofisticada e desenhada para a mulher cosmopolita, a label combina materiais nobres com detalhes artesanais. Uma marca de luxo versátil com coleções ready-to-wear jovens e contemporâneas.

Andrea Bogosian é reconhecida especialmente pelas calças em couro e pelas peças com seus detalhes handmade exclusivos. Em 2011 a primeira flagship Andrea Bogosian foi aberta em São Paulo, no coração do bairro Jardins. No mesmo ano, Andrea começou no mercado de atacado – com mais de 90 parceiros em pouco tempo, em todo o Brasil.

A estratégia de crescimento do negócio surgiu com o sucesso das vendas. Em 2015 Andrea Bogosian iniciou as vendas pelo canal de e-commerce, Farfetch, a maior plataforma global de moda de luxo online com distribuição nacional e em 2016 avançaram um passo significativo com as vendas internacionais na China, EUA, Reino Unido, México, Rússia, Arábia Saudita, Kuwait, Colômbia, entre outros países.

Andrea Bogosian abriu uma nova boutique de 400m², com dois andares, localizada em Pinheiros, projetada por Cristina Hamoui.